09 April 2011

Sama minat sama suka

Assalamualaikum & annyeong haseyo....

Hai korang. korang ada favourite kaler tak? aku pernah je jumpa orang yang takde specific favourite kaler. bagi aku macam tu baru bagus. tak lah pening kepala someone nak cari hadiah untuk dia kan. aku? hehe.. aku manusia normal even aku pelik sikit. so, aku ada lah favourite kaler which is biru and purple.

Aku dah lama suka biru, sejak kenal warna lah. nampak beno nipunye kalau cakap sejak dalam perut mak aku lagi kan. tak tau la kenapa aku suka biru. maybe, sebab biru nampak tenang and cool kot.. haha. and guess what, pada suatu pagi yang hening ketika bersarapan bersama family bertempat di kampung aku di mana tiada kokokan ayam sebab semua ayam dah kena sembelih masa kenduri semalam (bapak lah panjang ayat takde koma), adik aku yang baru balik dari PLKN bagitau satu info penting kat aku...

adik aku:  kak, asal sume orang yang minat korea suka warna purple?

aku :  yeke? nape ko cakap camtu?

adik aku:  ko suka kaler purple kan. kawan orang kat PLKN yang suka korea tu pun suka kaler purple. ramai lah jugak, bukan sorang je.

aku:  ooooooo... kawan...... (biasanya yang minat korea ni perempuan kan.. adik aku tu lelaki.. well, you know boys... will try to flirt most of the time)

Tetiba aku wondering, betul ke most of orang yang minat korea tend to suka purple. urmmm... entah lah. tak kisah lah, bukan salah pun. aku cuma nak cakap yang aku start suka kaler purple lepas lagu Purple Line released. dulu kan aku minat TVXQ, tapi since dorang dah berpecah sebab masalah dalaman dengan SM Entertainment, aku dah tak follow perkembangan TVXQ lagi. dorang yang berlima ni pun dah split jadi dua kumpulan which is TVXQ (Yunho, Changmin) and JYJ (Jejung, Yuchun, Junsu). so sad.

Purple Line



zaman TVXQ still together

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...