13 December 2011

Perasmian Blog Kedua Kura-Kura : All About Medic UKM

Assalamualaikum & annyeong haseyo...

Hello readers. sejajar dengan tajuk di atas *ehem*, dengan ini, aku secara rasminya ingin mengumumkan kewujudan blog kedua aku iaitu All About Medic UKM.


*korang boleh klik link kat bawah ni untuk ke Blog Kedua Kura-Kura*



Dah lama jugak lah aku start dengan blog kedua ni. dalam sebulan yang lepas. tapi, baru skang aku nak promote. hekhekhek. errr... maybe sape-sape yang suka jelajah blog ni akan perasan kehadiran blog kedua aku kat bahagian tepi sebelah kanan tu.




Agak-agak, dengan tengok tajuk je korang dah boleh agak kan apa kandungan blog ni. yes, sememangnya aku create blog kedua ni khas untuk bercerita pasal Fakulti Perubatan UKM. 120% pasal Medic dan UKM.

Aku paham, tak sume readers Into The New World ada niat nak menjerumuskan diri ke arah Medic mahupun memasuki UKM. kang kalau aku main taruk je sume entri pasal Medic UKM kat blog ni, mahunya muntah hijau sume readers. tak pasal-pasal aku kena cop 'blogger SS' (syok sendiri).

***

Kiranya, aku buat blog kedua ni khas untuk sape-sape yang berminat dengan Medic UKM ok. aku ulang lagi sekali, untuk sape-sape yang berminat. sebab, sesungguhnya... semangat ingin tahu seseorang mengenai universiti yang bakal dia jejaki adalah sangat meluap-luap. sehinggakan setiap inci universiti itu mahu dijelajahinya sama ada menerusi media massa mahupun media cetak *eceh!*.

Akan tetapi, tiada info yang khusus bagi universiti terbabit. lebih-lebih lagi, pasal Medic UKM ni. takde langsung info yang formal. sume student medic sibuk study sampai takde masa nak buat blog cerita pasal Medic UKM. kesian kesian.

***

So, aku yang konon-konon tak busy ni... nak jadi bakal senior yang baik *ehem* dengan menerangkan serba sedikit tentang Medic UKM untuk sume manusia yang curious nak tau pasal fakulti ni. tapi, kalau korang tak nak ambik Medic pun masih boleh jenguk blog kedua ni jugak. asalkan korang ada niat nak masuk UKM. sebab segala aktiviti Bulan Mesra Pelajar a.k.a Bulan Orientasi ada aku ceritakan dalam blog tu. senang lah hidup korang =)


 

saja je letak gambar Blog Kedua ni sebab dah tak tau nak letak gambar apa =.=


Aku ingatkan sekali lagi, blog All About Medic UKM khas untuk cerita-cerita pasal Medic UKM je. blog ni pulak untuk idea-idea merapu aku ok =D

***

Akhir sekali, aku nak mintak maaf awal-awal kalau ada entri kat dalam blog kedua ni yang tersilap kat mana-mana. sesungguhnya aku pun masih noob lagi pasal Medic UKM ni tapi bajet tau sume sampai semangat create blog. kehkehkeh =P

Pape pun, Selamat Menjelajah Blog Kedua Kura-Kura! =D


6 comments:

Arif Sahimin said...

rajin betul akak kura2 wat blog untuk medic ukm..hehe

kurakuraygslow said...

Akak kura2 memang rajin adik siput sedut. Hahaha

Anonymous said...

Akak...saya nak tnye bape student dye ambik dlm satu batch??? Saya baru abis iv pagi tdi...tpi xbgitu memuaskan T_T
saya rse takot sgat kalu xdpat...saya arap akak balas mes saya nie...

kurakuraygslow said...

Dalam 200 satu batch =)

ridhwan said...

Kak saya nak tnya boleh ke budak acc spm ambik koss perubatan sbb saya nk jadi doctor tapi x ambik aliran sc 😢😂

ridhwan said...

Kak saya nak tnya boleh ke budak acc spm ambik koss perubatan sbb saya nk jadi doctor tapi x ambik aliran sc 😢😂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...