13 March 2012

SNSD New MV - Time Machine, Aigoo... MV Sedih Lah Pulak

Assalamualaikum & annyeong haseyo...




Hello SONE! semalam, 12 Mac 2012, SNSD dah pun released Teaser untuk MV terbaru dorang iaitu Time Machine. untuk pengetahuan semua, ini adalah Japanese song.

So SONE sekalian, check out the teaser below~



***

Baru je semalam official teaser untuk lagu ni released, hari ni, 13 Mac 2012... official MV dia pulak released. cepat gila kan. so, apa lagi. ecstatic lah aku =D



***

Tapi, lagu ni... sedih lah pulak. ditambah lagi dengan scene menyanyi dalam hujan tu. aigoo. memang takde dancing segala bagai lah dalam MV ni. hanyalah menyanyi dan menyanyi dan sedih. pape pun, lagu ni tetap best pada pendengaran aku. go go go SNSD! =)

***




Selain tu.... aku nak juga share pasal projek terbaru artis-artis bawah naungan SM Entertainment yang lebih dikenali sebagai SM Town. dah lama aku ternanti-nanti bila SM Town nak collaborate lagi selepas beberapa lagu ni~ 




SM Town - Only One Love
Lagu SM Town yang released pada tahun 2008

***




SM Town - Santa U Are The One
Lagu SM Town yang released pada tahun 2011

***

So, untuk tahun ni, artis-artis SM Entertainment bakal bekerjasama semula untuk pembikinan album SM Town. projek ni diberi nama 'I AM' =)




Tapi, album penuh akan keluar lambat lagi. dalam pertengahan tahun 2012 ni. so, apa kata korang tengok teaser dia dulu. nanti kalau full song dah released, aku akan update. as for now, enjoy this teaser first =)




Update : MV untuk I AM OST (SM Town) - Dear My Family ni dah released pada 24 April 2012 =)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...